har du en grafisk identitet?

En grafisk identitet betyder alt

Din grafiske identitet er “alpha omega”, hvis du vil fremstå som en seriøst og professionel, samarbejdspartner overfor dine kunder. Det er meget vigtigt, at du over dine kunder fremstår seriøst og professionel både i din personlige fremtoning og ikke mindst med grafiske udtryk.

Vi har for flere af vores kunder udarbejde alt lige fra logo til, over visitkort til brevpapir (også kaldet stationary). Selvom mange mener, at vi snart lever I et papirløst samfund, er det stadig vigtigt at kunne skille sig ud fra mængden når man møder kunderne i dagligdagen. Har du en gennemført grafisk identitet, så ser kunderne en sammenhæng i dit grafiske udtryk, og du vil helt naturligt virke seriøs.

Sender du udelukkende faktura og breve elektronisk, anbefaler vi, at I alligevel får det sat professionelt op, så du har et ens udtryk uanset via hvilken kanon du kontakter dine kunder. Kontakt og endelig hvis vi skal gennem gå din grafiske identitet for dig.